Jumaat, Februari 27, 2009

KARNIVAL ILMU d UiTM


..::sempene thun melawat perlis thn ini..uitm perlis mengade kan satu karnival yg d namekan karnival ilmu..karnival ini d jalankan khas untuk org2 ramai,pelajar dan penduduk2 luar..khususnyer untuk pelajar lepasan spm..kemane hale tuju mereke..d karnival ini lah mereke bole mencri mase depan mereke ke mane harus mereke pergi..sekian..

tentatif program:

Tempat : Padang Kawad UiTM Perlis
Tarihk   : 27 Februari - 1 Mac
Masa      : 8.00pg-11mlm

Dijemput kepade sume warge malaysia khususnye penduduk perlis untuk memeriahlkan karnival

p/s: pagi2 ni skema ckit..kene sound..huhu..

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...