Sabtu, Februari 21, 2009

pAgi yG geLap kiNi sudeH teranG


..:::pagi ahad yg agak bz n memboringkan..
kalo dolu2 time sekoloah..hari ni la rase paling best heaven je..
tp sampai tgh hri je la..pasai esoknyer nak sekolah balik..adei..skrg ni plak..bile nak masuk je isnin..mulelah poning2..pasai esok kelas "wazazu"..
tp apekan daye..g je la..xkan asik nak ponteng aje..
agak melampaui batas la gitu..esok de present lg..
esok la nak ade mcm2..skecth multimedia x siap g..
ni duk buat la ni..baju dlm mesin..rumh nak kene kemas..
moto pon x mandi lg..aku pon x mandi lg d kale ini..
xterurus btol la kalo xde bini ni..hesh..lapo pon ade..
tengok la mcm ne ..krg2 cr sesuap nasi untuk d telan..wokey..jom mandi..

p/s: buat bende ni ade mase plak aku ni...

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...