Jumaat, Februari 20, 2009

huJan oh Hujan..!!



Aku baru balik dr gunung keriang..mule2 enjoy gak..
g rempit..elok masuk simpang g jitra..
hujan trun mencurah2 mcm minyak yg sengaje d tumpahkan..hampeh...
tp hujan itu satu rezeki drpd Allah swt..
yg aku nak cite ni..dlm hujan2 lebat tu...kude putih aku iaitu bernombor plat AGR2612...
pantas menyusur laluan yg berair...dgn kadar kelajuan 70-8-km/j...
dah la depan x nampak ape..nasib bek la xmelompat masuk sg tepi tu..kalo x..jd motobot r..
respek la sama wa punyer kude...caiyok2..sampai umh pkoi 3..mngantuk nak mampos..alahai..akhir kate...jom tido...

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...