Ahad, Februari 22, 2009

tetiBe kU raSE sejuk..


..::memangla sejuk..dah ko xpakai baju..hape la..koling pon duk guling2 sampai ke pintu..
pastu gelak sorg2..duk menyengih aje..sampai kekatil..tah ape la aku ni..
ehem2..ok..kite mulekan dgn cite baru..ptg td pas discussion dgn "en" hadi..aku g semyg asar kat P.I..hujan mencurah bak petrol ke dlm tgki..terlihat la aku akan kerusi roda kat luar tu..
tahula aku akan empunyer kerusi roda tu..abdul rahman..die insan istimewa..walaupun die d lahirkan tidak seperti aku..dapat berlari..kene hell dgn senior..tp die lebih mulie pde aku..
bnyak maksiat aku ni..dah Allah bg tu semue kat aku..x bersyukur juge..die yg sebegitu pyh nak berjalan pon bole lg n sempat juge ke masjid...semyg jemaah..aku yg bole lari ni..siap bole rempit lg..punyer la mls nak mampos g masjid..setiap insan itu tdk sempurna...
ade cacat celenyer..aku cacat bhgn lain..org lain cacat bghn lain..cacat aku org xnampak..
tp itu la cacat yg plg mengaibkan..bg dr aku ini...itu sebab aku kekdg suke tgk org2 yg mcm ni..timbul sedikit keinsafan..walaupon sedikit..ade la dlm bape2 minit...sekurg2nyer aku berfikir gak sejenak sape dr aku ini..jd kite harus slg melengkapi antare satu same lain..
ingat mengingati dan tegur menegur...menolong yg susah dan yg susah haruslah d tlg...mulela aku nak merapu ni..mate dah kuyu...tp hati duk berbunge g...buah ati baru koling..bese la..aku baru cdg nak kol..tp die kol dulu..save kredit aku..haha..tp kredit aku pon mcm dah bnyak je ..lame2 jd bukit la nanti..tgk..merepek lg..dah2..cau..

p/s: malu itu separuh daripade iman...

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...