Sabtu, Februari 21, 2009

seraNgkaP panTun laHagi..




::: DazMeLoN :::a

Andai bisa ku terbang, 
Tinggi di awan, 
Kan ku terbangkan sayap impian, 
Melayang tinggi diruangan angkasa....oh....
Namun semua hanya impian, 
Yang tak mungkin bisa ku janjikan, 
Seperti apa yang terjadi di kisah khayalan....
Hanya mimpi yang bisa ku janjikan, 
Realiti ini bukannya seperti mimpi sang puteri....
Maafkan aku melukai mu, 
Maafkan ku kerna tak bisa, 
Ku hadirkan semua mimpi-mimpi mu...
Pegang tangan ku pejam mata mu, 
Dan selami hati yang berbunga, 
Dan pastinya kau kan melayang, 
Terbang diruangan angkasa....
Bersama ku berdua jelajahi kisah cinta, 
Seperti di dalam kisah sang arjuna....
Kita terbang bersama, 
Berdua diruangan angkasa, 
Bahagia cinta tercipta, 
Biar bukan di rialitinya.
Kita terbang bersama, 
Berdua diruangan angkasa, 
[ Terbang lyric found on www.lirik.tv ] 
Bahagia cinta tercipta, 
Biar bukan di rialitinya.
Kita terbang bersama, 
Berdua diruangan angkasa, 
Bahagia cinta tercipta, 
Biar bukan di rialitinya......

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...