Sabtu, Februari 21, 2009

seKetikE d ruMah Seri KenanGan















































..::---tanggal 21-02-09..
= aku as a pengarah projek program ini merakam kan beribu juta trimas kpd budak2 yg join program aku ini..aku sbenornyer x suke g umh ni pasai umh ni umh org tue2..umh org2 yg terbior..bknnyer ape..aku teringat balik tok aku yg meninggal dulu..terkilan aku  xdapat g time kebumi beliau..ape2 pon semoge rohnyer d cucuri rahmat..
kembali semule ke rkh kenangan tersebut..kami d berikan beberape task atau tugasan tertentu..aku dapat bhgn dorm laki..ade kat dorm pmpuan dining n klinik..yg dining masak2 la ..ape lg..tlg surf kat pakcik2 n makcik2 kat ctu..
yg kat dorm plak tlg bersihakn bilik tersebut sambil2 tu duk lyn la diorg..ade yg nyanyi la..yg tlg pakai kan lipstik la..mcm2..tp ape2 pon ni mmg pengalaman pertame aku kat umh mcm ni..d harap aku dpt g lg..nak bg diorg gembire..diorg pon perlu juge kasih syg..dah la dibuang oleh kuarge n ank yg x bertgggjwb..sial btol diorg tu..buang mak ayh..yg ade sebab munasabah xpe la..bole konsider lg..program tamat pde 2.00 ptg..pastu aku blik..sekian..

p/s:aku pon perlu kasih syg yg secukupnyer..ade yg sudi..?..

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...