Isnin, Februari 23, 2009

pOlitik Pde waKtu Pagi..


..::.teet..teet..tee.tee...bunyi hape tu..mcm ayam tersedu aje..kunci jam stat pkol 5.50am...pastu snooze2 sampai bunyi yg ke due belas..baru nak bngun...di ambang kehabisan suboh dah..hampeh...buat la perangai tu tiap2 hari..penampo krg..nasib bek dr ku ini yg buat perangai tu..nak penampo pon kene kat sendr..so..ikut hati mati..erm..pg ni pg selase..memeng malas yarabbi nak g kelas ..dah la ptg krg ade test e-com plak..bace baru 2 bab..tu pon skip2 mcm main skiping..tp main skiping susah gak..penah la sampai tali skiping tu melayang tempat lain..aku bkn main pusing2..aku buang trus pasai fedup..haha..waktu pg ni mmg aman kalo xde kelas..tp kalo nak ade kelas pon..agak2 la ..bg la best ckit..ni kelas mcm kelas nak blaja menkafankan mayat je..kalo ade mayat pon..aku rase mayat tu mmg reput trus..dah2..aku nk g mandi..sakit perut memulas plak..tp tu mmg rutin..kene buang segale sise2 kumbahan perot ni..perot mcm tempat kumbahan la..selain tu die juge....korg cr la sendri..search kat tenet.."kegunaan perot"..
aku sebenornyer berniat ponteng pg ni haha...
-sekian-...

1 ulasan:

haLyZaQiut berkata...

snooze sampai 12 kali...
hhaha...
baik x yah bangun je cmtu...

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...