Khamis, Februari 19, 2009

soLamaT paHagi..



...::::
hesh..pg2 lg dah poning..seb baik hari ni kelas pkoi 10..
sejak duk luar ni lame dah x g drees kol..
rindu plak kat jati pg2 ni..tp ape nk baut(buat),kehidupan harus d truskan..
..dgn tetibe tv terbuke..cenel 8..si budak fatiaah tgh d wawancare kan..
promosi cite baru die tu ka..geng..(upin&ipin)..
mggu lepas aku g tgk dah..kat jitra mall...cite stat pkoi 6.20..g pkoi 5..
secare luaran cite tu aku bg 4 tahi bintang la..sesuai untuk budak2..masuk paggung je..sume budak2..haish..tp yg stat gelak dulu aku la..saje nak bg havoc ckit..pastu budak sebelah aku usha semcm je..
rase nak tempeleng je..krg berguling2 plak bdk tu..sabo2..
erm..kembali semule d waktu pg hr ni..mcm mls g kelas hr ni..nak print resume n segale 
mak nenek surat praktikal plak..waargh..nak uph org duit tgh pokak..kopak..?!!
ape2 la..jom mandi..semcm dah aku ni..bulu ketiak pun x gunting g..
dah merebak keluar dah...hahaha..wazzapz..

p/s:..g la ramai2 g tgk cite toyol botak tu....




Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...