Rabu, Mac 11, 2009

emBun pAgi..


..::tatkala kesunyian dan keheningan subuh d sambut dgn laungan azan..d situ lah kehidupan para insan hendak bermula pade hari yg baru..yg berkuak,berkuaklah yang mengiring,mengiringlah yg sumpah seranah menyumpah...mcm2 feel kite akan dapat lihat pade waktu pg..tetapi mereke sume lupe pade satu perkare bahawe mereke masih bernafas pade pg yg baru ini..satu aspek yg harus d lihat pade waktu pg adelah bagaimane embun itu muncul dan menitiskan titisan kristalnyer..sume ini adelah rezeki dan rahmat yg dtg drpd Allah swt..
pagi2 dah tazkirah ni..haha..bese le..muhasabah ni x kire waktu..xkire tempat dan keadaan..same2 kite melaksanekannyer..

p/s: aku nak cr org buat usrah la mcm ni..hoho..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terus melakukan amal online k..
amal di hujug jari anda

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...