Ahad, Oktober 03, 2010

anDa BelOM maTang SekiRanyA....

anda belum matang sekiranya.......

1 ~menghabiskan nilai kad telefon pra bayar utk berbual dgn 'kekasih' sedangkan
wang membelinya drpd kiriman ibu bapa anda.

2 ~rela menunggu berjam-jam,dlm hujan pula,utk melihat gadis yg anda 'cintai'
melintas jln sedangkan anda solat secara ekspres(kurang 2 minit utk 4 rakaat)
atau tidak solat langsung!

3 ~memarahi malah sanggup menampar adik anda yg tersilap ckp sebaliknya mampu
tersenyum sekalipn dimaki hamun atau dihina oleh wanita yg anda minati.

4 ~sanggup membaca novel cinta yg beratus-ratus muka surat dlm tempoh sehari,
padahal tidak pernah membaca al-Quran walaupun 1 muka surat setahun!

5 ~asyik terkenang wajah kekasih yg baru seminit berpisah dengannya tetapi tidak
terkenang pun wajah ibu yg telah berbulan-bulan tidak anda temui.

6 ~susah hati jika tidak menerima surat,emel @ sms drpd org yg anda cintai
sebaliknya anda tahu bahwa anda sendiri sudah lama tidak mengirim berita,
menelefon @ sms bapa anda di kg.

7 ~memakai pakaian yg sehabis cantik utk dating dgn kekasih sebaliknya hanya
memakai singlet@tidak berbaju langsung ketika bersolat.

8 ~lebih byk mengucapkan kalimah 'i love u' berbanding kalimah zikir seperti
subhanallah,alhamdulillah dan allahuakbar...

Hambik korang...bace lah dgn tenang...

1 ulasan:

Atiq-chan berkata...

betul2...
nasib aku dah matang. hahaha. riak tak? =p

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...