Isnin, September 14, 2009

kaLAm BerMadaH..

Assalamualaikum...
Selangkah kaki melangkah..semakin kita ke hadapan..tatkala kaki masih mematikan gerakan langkah makrifatnya..selagi tubuh enggan mematuhi arahan yg dtg dr tuannya..selagi itu tiada apa2 perubahan yg akan terjadi..
hembusan bayu bertiup dr arah selatan..menghempas muka dinding..dgn sayuan alunan kalam suci dr corong2 masjid..mengindahkan lg susana subuh yg hening...subuh yg tiada siapa hendak mengambil manfaatnya..hanyer segelintir insan yg mempunyai secalit iman,masih mampu mengheretkan kakinya ke arah penghadapan Tuhannya..
15 September 2009
Tinggal lagi 2 hari penetapan aku d Arau ini..mmg x sabo nak balik..tp masih lagi memikirkan beban2 pembelajaran..padehal xle berat sgt sem ini..aduyai..tp xpe..hdp mesti d teruskan dgn jayanya..
kepada sume..dikala pg ini..idalah satu rahmat YG Maha Agung..memilih kita untuk mengizinkan kita melihat pg Nya sekali lg..teruskan dgn tanggungjawabmu..teruskan dgn niat mu..semoga d berkati..amin..

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...