Jumaat, April 17, 2009

cinta sempurna


Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh.

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan.

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu.

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu
Menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu… darimu.

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku.

Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan.

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu.

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu
Menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu… darimu.

Tiada ulasan:

Senarai Blog Saya

ini adelah adilah..

ini adelah adilah..

ini adelah mak..

ini adelah mak..
hua-hua..

ini adelah aku..

ini adelah aku..

kuarGe Ku

kuarGe Ku
aku nyer kuarge,..

ini adelah ayah..

ini adelah ayah..
erm..

senja nan jingga..

senja nan jingga..

Foto2ku..

Foto2ku..
ini adalah gambo ayh aku time mude2..sampai guling2 la aku duk gelak time first tgk gambo ni..!!..huhu..!!

meRaH naN menyalA

meRaH naN menyalA
masih mude...

peNgirA

ini adelah atikah..

ini adelah atikah..

ini adelah adham..

ini adelah adham..

seMbang2


ShoutMix chat widget

TentAnG diriKu iNi..

Foto saya
manjung-arau-manjung, perak la..., Malaysia
aku seorg anak sulung yg mempunyai 3 org adik yg tdk dpt dikawal tgkah lakunyer..:P

PeNgikot2...